ماسیس

معرفی شرکت آرسس پارتاک پارس

غذا در فرهنگ ایرانی مفهوم و جایگاه ویژه‌ای دارد، بطوری که از دیرباز ، فرهنگ و خوراک ایرانی، پیوندی عمیق با یکدیگر داشته اند و سفره چنان تقدسی داشته که تمامی اعضای خانواده را به گرد خود جمع می‌کرده است.

با گذشت زمان، غذاهای ایرانی جایگاه خود را در فرهنگ غذای جهانی باز کردند و طرفداران بی‌شماری یافتند. به همان نسبت، خوراک سایر ملل نیز در سفره‌ی ایرانیان جای گرفت در همین راستا و با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی، شهری شدن و حضور گسترده‌ی زنان در جامعه، غذاهای آماده‌ی مصرف محبوبیت بیشتر یافتند. در همین زمان، ماسیس با مجموعه‌ای از تخصص، تعهد و فناوری به عرصه وارد شد و مسئولیت تهیه ‌ی خوراک‌هایی متنوع، سالم و طبق سلیقه و شان مصرف کننده‌ی ایرانی را برعهده گرفت و باتکیه بر تخصص، تعهد و فناوری روز دنیا به تولید غذا های آماده‌ی مصرف پرداخت.

استفاده از دانش متخصصین زبده ایرانی در کنار مدرن‌ترین ماشین آلات و تجهیزات فنی روز دنیا، سبب شد تا محصولات ماسیس، از مزایای رقابتی بالایی برخوردار باشند، که از آن میان می توان به بسته بندی کاملاً مکانیزه بهداشتی این محصولات اشاره کرد.

شرکت آرسس پارتاک پارس (ماسیس )، اولین کارخانه ی خود را در سال 1385 در تهران احداث کرد، این کارخانه که در ابتدا به تولید تخصصی انواع سوسیس و کالباس، انواع ژامبون، هات داگ و .. پرداخت و هم اکنون علاوه بر تولید انواع سس ها بر تولید انواع غذاهای اماده و نیمه اماده تمرکز دارد.

گروه صنایع غذایی ماسیس هم اکنون در سراسر ایران (اعم از تهران ر-اصفهان- اراک- ساوه) دارای کارخانه های تولیدی می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی کارخانه های ماسیس دارای سه گواهی نامه ISO 9001 : 2008  / HACCP / ISO 2200:2005  از شرکت از کشور کانادا می باشند.

در طول این مدت، همکاران خانواده ی بزرگ گروه صنایع غذایی ماسیس در واحدهای توزیع سراسر کشور، مشغول به پخش و توزیع این محصولات ارزشمند بوده اند و تعهد خود را تا آنجا پیش برده اند که گواهی نامه HACCP و ایزو ISO 9001: 2008  در زمینه ی توزیع محصولات غذایی، کسب کردند. 

گروه صنایع غذایی ماسیس از ابتدا تا کنون نمادی از سلامت و تخصص بوده است و در جهت حفظ کیفیت محصولات خود، از برترین تکنولوژی های تولید و تجهیزات پیشرفته ی دنیا مدد جسته است به طوری که امروز به جرات می توان، گروه صنایع غذایی ماسیس را یکی از برترین تولیدکنندگان صنعت غذایی ایران نامید. چرا که معنای واقعی تعهد از دیدگاه ما؛ تامین رضایت و حفظ سلامت مشتریان است.

تخصص و مهارت بالای پرسنل و کارکنان مجموعه باعث شده با رویکرد حرفه ای در پدید آوری محصولات منحصر بفرد و با کیفیت اهتمام ورزیده و محصولاتی قابل اطمینان و با کیفیت و لذیذ را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد.

محبوبیت و قابل اعتماد و اعتنا بودن اتفاقی نیست…

گروه صنایع غذایی باور دارد باید بهترین باشد و از بهترینها بهره برد.

 

ماسیس اکنون یکی از برترین برند های معرفی شده در حوزه مواد غذایی می باشد و بیش از 20 درصد از سهم  بازار را داراست.

افتخار و اطمینان از مصرف محصولات ماسیس در بازار های داخلی و خارجی از مهمترین اهداف ماسیس می باشد.

این مجموعه بزرگ، در حال توسعه کارخانجات خود برای ایجاد فعالیت بیشتر در حوزه ی تولیدات داخلی بوده و رسیدن به سهمی گسترده تر و ایجاد اشتغال بیشتر در میهن اسلامیمان ایران را از مهم ترین اهداف خود می داند .  

محصولات

گروه صنایع غذایی ماسیس در 5 واحد تولیدی در حال تولید انواع سس های منحصر بفرد و لذیذ، انواع فراورده های گوشتی ( سوسیس و کالباس) و انواع گوشتهای فراوری شده با کیفیت و خالص و قابل اطمینان، انواع غذاهای اماده مانند انواع ساندویچها و کلاب و غذاهای نیمه اماده مانند پنیر پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده و ... که در حال پدید آوری و توسعه سبد کالایی می باشد.

چشم انداز

تبدیل شدن به بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع مواد غذایی آماده و سالم برای مردم با داشتن سهم قابل توجهی ازکاهش نرخ سوء تغذیه جهانی و بهبود و توسعه شرایط تغذیه بیش از 500 میلیون نفر در دنیا

مأموریت

تبدیل شدن به یکی از حوزه‌های علمی اثرگذار در کشور و تاثیرگذاری ملی و بین المللی از طریق ارتباط صنعت و دانشگاه با تولید و بهره گیری از دانش های نوین استفاده از دانش و خلاقیت در راستای تولید ، نگهداری ، توزیع انواع مواد غذایی آماده و افزایش و تسهیل دسترسی بازار هدف به مواد غذایی آماده مصرف اهمیت و توجه ویژه به کیفت، سلامت و شرایط تغذیه ای انسانها تامین غذای سالم و مغذی برای بخشی از مردم دنیا تا 500 میلیون جمعیت با هدف کاهش سوء تغذیه و افرایش نرخ بهبود تغذیه جهانی

Goals and Objectives

اهداف و برنامه ها

  • تولید انواع غذاهای آماده ، سالم و مغذی
  • بهبود وضعیت تغذیه ای مردم
  • توسعه سهم تامین مواد غذایی مردم
  • تمرکز بر سلامتی و بهداشت غذاها
  • افزایش دسترسی به غذاهای آماده برای همه مردم
  • کاهش قیمت تمام شده محصولات و قابلیت استفاده از غذای خوب برای همه اقشار اقتصادی مردم
  • کمک به چرخه تولید کشور
  • افزایش سهم اقتصاد غیر نفتی کشور
  • افزایش سهم اشتغال زایی در کشور
  • ایجاد تنوع در تولید انواع غذاهای آماده
  • بهبود طعم و مزه انواع غذاها
error: